Keressük új kollégáinkat raktári adminisztrátor munkakörbe!
Munkavégzés helye: Pomáz
Feladatok:
-Raktári adminisztrációs tevékenységek végrehajtása, beleértve a beérkező és kimenő áruk adminisztrációját és dokumentálását
-Szoros együttműködés a logisztikai és raktári csapat tagjaival
-Raktári adatbázisok és számítógépes rendszerek kezelése és naprakész vezetése
Elvárások:
-Legalább középfokú végzettség
-Előnyt jelent raktári adminisztrációs tapasztalat
-Jó számítógépes ismeretek (MS Office)
-Precíz, pontos munkavégzés
-Jó problémamegoldó képesség és kommunikációs készség
Ajánlat:
-Versenyképes fizetés
-Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő vállalatnál
-Szakmai fejlődési lehetőség
-Kellemes munkakörnyezet és jó munkahelyi légkör
Amennyiben szívesen csatlakoznál csapatunkhoz kérjük, küld el önéletrajzodat az alábbi e-mail címre: toborzas@fairium.hu
Kérjük, az e-mail tárgy mezőjében tüntesd fel a „Raktári Adminisztrátor” pozíciót. A jelentkezéseket bizalmasan kezeljük, és csak a kiválasztott jelöltekkel vesszük fel a kapcsolatot.
További információ: 06 20 558 47 70